Komerční sdělení
„Savoir vivre“ je slavné francouzské rčení, které je překládáno jako „umění žít“. Jedná se o takovou francouzskou verzi mnohem slavnějšího latinského Carpe diem. Přesně ve smyslu těchto dvou rčení přichází Citroën se svou novou designovou studií Cactus M.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky