Od běžné Imprezy se XV na první pohled liší masivnější maskou chladiče, výraznými lemy blatníků a bytelnými střešními lyžinami. Pohon všech kol S-AWD je u Subaru samozřejmostí.
Japonci chtějí nabízet dvě varianty, benzinovou 2,0R a dieselovou 2,0D. Jde o známé jednotky typu boxer s protilehlými písty, obě nabízejí výkon 150 koní. Liší se v maximálním kroutícím momentu, benzinová jednotka nabízí 196 N.m a vznětová 350 N.m. Motory jsou kombinovány s manuálními šesti (2,0D) a pětistupňovými (2,0R) skříněmi, v nabídce nechybí čtyřstupňový automat (2,0R). Motory plní emisní normu Euro 5.
XV je obuto do pneumatik rozměru 205/55 R16 a dostalo do vínku slušivé pětipaprskové elektrony. Zákazníci budou moci volit z pěti barevných variant karoserie. V interiéru se kromě použití jiných potahových materiálů nic zásadního nezměnilo.
Otázkou zůstává zda aktivním jedincům, pro něž je XV určeno, nebude připadat zavazadlový prostor hatchbacku (301 litrů) nedostatečný. Přeci jen se dají crossovery pořídit v prostornějších verzích kombi.
ŽENEVA: Subaru Impreza XV – crossover po Japonsku
Subaru vystavuje v Ženevě model Impreza XV, jedná se o crossover vycházející z modelu Impreza. Dá se říci že je to menší sourozenec typu Outback, který patřil k zakladatelům této specifické kategorie.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?