Doposud klidnou a dlouhodobě neměnnou hladinu suverénního designu a provedení narušilo přízvisko inovace. Je to bohužel skutečnost, že požitek z jízdy – účast řidiče při jízdě, jeho téměř fyzický kontakt s vozovkou, je u většiny současných sportovních vozů nahrazován či snad měněn za rychlejší a efektivnější variantu – u GT3 za automatickou převodovku PDK.
Nehleďme však jen na stinné stránky. Přichází i světlejší okamžiky. 5. generace vozu je vlastně ve všech zbývajících směrech skutečný unikát. Za ta létá neomšelý design a provedení je všeříkající – stálice na světovém trhu.
Motor je klasika. Atmosférický plochý šestiválec 3,8 litru dává 475 koní při 8250 ot./min, maximálka v červeném poli 9000 ot./min, zrychlení z 0-100 za 3,5 sekundy, Nordschleife pod 7 minut a 30 sekund. Opravdu slušné parametry za poměrně nízkou cenu.
Ta byla stanovena teprve nedávno. Model bude k mání od srpna roku 2013 za 137 303 eur, v přepočtu 3 430 000 korun.
Porsche 911 GT3: tradice s automatickou převodovkou!
50. výročí německé modelové řady je zde, s ní i nová podoba civilního Porsche GT3.
Další zprávy
-
Slováci trestají schvalování atentátu na Fica! Tři lidé byli obviněni
-
Kateřina Brožová prozradila jméno nové lásky!
-
Češi půjdou pro medaili s největší hvězdou! Pastrňák bere do Prahy i Zachu
-
Juraj C. nebyl osamělým vlkem? Policie má i jinou vyšetřovací verzi atentátu na Fica
-
GP Emilia Romagna F1: V Imole vyhrál po napínavém závěru Verstappen před stále rychlejším Norrisem
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?