Porsche Cayman GT4 Clubsport. Kdy se tenhle ďábel stane realitou?

ar5, 7. října 2015, 11:41 Google+

Německá automobilka Porsche včera informovala, že ještě letos se světu ukáže nejdivočejší verzi modelu Cayman.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ta si odbude světovou premiéru v listopadu na výstavě Los Angeles Auto Show a dostane označení GT4 Clubsport. Ten byl spatřen už  před několika měsíci při testovací proceduře, ale díky maskování karoserie a utajování informací jsme o něm nic moc nevěděli.

Pod jeho kapotou čekejme plochý šestiválec o objemu 3,8-litru, který nabídne výkon 385 koní. K tomu si připočtěte sníženou váhu o 40 kilogramů, takže výsledný efekt je zaručen. Chybět mu budou například zadní sedadla a ke snížení hmotnosti přispěla i instalace dílů z uhlíkových vláken. V rámci bezpečnosti pak nemá chybět ani bezpečnostní klec.

Mezi další změny patří jiné zavěšení předních kol, jenž bude ve stylu modelu 911 GT3 Cup, mechanický diferenciál na zadní nápravě a závodní brzdový systém s kotouči o průměru 380 mm na všech čtyřech kolech. Šestiválcový motor bude pracovat společně s automatickou převodovkou se dvěma spojkami a řidič si bude moci řadit skrze pádla pod volantem.

Nový Cayman GT4 Clubsport ale nebude čistě silniční záležitost. Výrobce jej totiž bude homologovat pro různé závodní série, jako je Pirelli World Challenge, Continental Tire Sports Car Challenge, Pirelli GT3 Cup Trophy USA, Ultra 94 GT3 Cup Challenge Canada a také pro klubové závody pořádané klubem Porsche Club of America.

Vytisknout

Diskuze: Porsche Cayman GT4 Clubsport. Kdy se tenhle ďábel stane realitou?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

reklama

Doporučujeme

Škoda Superb Scout (2015)

Takhle bude nejspíše vypadat nová Škoda Superb Scout!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud