Flextreme přenáší technologii Ampery do vyšší střední třídy a to vše je zabaleno do atraktivního aerodynamického designu. Vůz narostl do délky na 4762 mm, na šířku má 1871 mm a vysoký je pouhých 1308 mm. Skvělou aerodynamiku potvrzuje koeficientem aerodynamického odporu Cd 0,22. Vzhledově připomíná Flextreme spíše velké kupé GT, zadní dveře jsou šikovně zamaskovány. Zásuvka pro dobíjení akumulátorů je vtipně schována za znakem automobilky na přídi vozu. Nemohly chybět ani proti sobě otvírané dveře FlexDoors.
Konstruktéři, ve snaze o snížení hmotnosti, použili na výrobu karoserie uhlíkové kompozity a skla nahradili polykarbonátem. To by mělo oproti klasickým konstrukcím uspořit asi 40% hmotnosti. Vůz je koncipován jako čtyřmístný, používá pneumatiky rozměru 195/45 R 21 s nízkým odporem valení.
K pohonu je využit elektromotor o výkonu 163 koní pohánějící přední nápravu. Flextreme je vybaven lithiovými články o kapacitě 16kWh. Články lze snadno dobít ze zásuvky s napětím 230V na plnou kapacitu za pouhé tři hodiny. Na čistě elektrický pohon dojede Flextreme jen do vzdálenosti 60 km. Zážehový motor 1,4 litru o výkonu 72 koní funguje jako generátor a prodlužuje akční rádius vozu na 500 km. Benzinová jednotka spolyká na 100 km jen 1,6 litru paliva při emisích 40g/km.
Dynamické parametry konceptu nejsou vůbec zlé - zrychlí z nuly na stovku pod 9 sekund a dokáže se rozjet až na rychlost přes 200 km/h.
Opel Flextreme GT/E Concept - placka na baterky
Koncept Opelu pro Ženevu nese šílený název Flextreme GT/E Concept. Nejedná se o nic jiného než další hybridní vůz. Technicky vychází z konceptu Ampera.
Další zprávy
-
"Tím to pro mě končí!" Patricie Pagáčová podruhé promluvila o rozchodu
-
Černý kašel v Česku: Další úmrtí seniora! Ústav se vyjádřil k situaci
-
Robert Fico: Nové informace o jeho zdravotním stavu po atentátu!
-
MS v hokeji 2024: PROGRAM do konce skupin! Čechům jde o lepší umístění
-
Vděčná Monika Bagárová: Tohle jí pomohlo překonat smutek po zrušení show!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?